söndag 19 oktober 2008

Jahopp..

Så var det slut på det roliga för den här gången..Har just packat ihop mina saker som jag spridit runt om i lägenheten. Men det är väl det som kallas att göra sig hemmastadd kanske?:) Tåget går om ca 1 timme. Är hemma vid 14. När jag kommer hem blir det till att plugga några timmar med "NB" och "SE". Kommer även bli en del plugg i veckan som kommer..Känns sådär. Ska även till tandläkaren på tisdag..blää. Men men, är ju ett nödvändigt ont om jag vill behålla mina tänder några år till ialla fall:)

Har packat ner min kamera så det får bli en beskrivning av dagens outfit istället som består av:

Brillor med svart båge av märket Prada (Synoptik), svart linne från HM, svart WCT-jacka med guldfärgade detajler av märket Fred Perry (MQ), mörka jeans av märket Miss Sixty (MQ) och så min klocka då förstås:) Skön outfit för en 4 timmar lång tågresa!

Hörs senare!

Puss och kram!

Taaack älsklingen min för en kanonbra och mysig vecka! We´re back on track honey ;) PUSS på dig!

Inga kommentarer: