tisdag 28 oktober 2008

Smoothie goodie!






Smoothies är ju så himla gott och enkelt! Gjorde nyss en som jag satt och smuttade på framför gamla The Hills avsnitt (ja, fortfarande bästa tidsfördrivet). I den hade jag mellanmjölk, vaniljyoughurt (går lika bra med naturell) sen finns det små portionspåsar man kan köpa på Willys med frysta bär! Just för smoothies! Tror det är 4-5 st påsar i en förpackning. Perfekt ju! Passar också bra om man äter havregrynsgröt att ha på istället för sylt! Men nu tog dom slut så dags att införskaffa nya..Hade sönder min förra blender, den föll i golvet.. men fick en ny när jag fyllde år:) Hade en grön förut men ville ha en rosa den här gången och så blev det! (bild ovan).
Pluggat lite lagom mycket idag..Kommit på mycket bättre tidsfördriv hela tiden. Tex räkna mina skor:) Bild på det kommer i ett nytt inlägg! Hur kan så många skor få plats i en och samma lilla garderob..?
Tjingeling så länge!


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för tipset =)

//Sandra