tisdag 28 oktober 2008

Shoes..


..aldrig kan jag få nog av dessa. Och det syns kanske..Men hade faktiskt "bara" 29 st i garderoben i min lägenhet. Men..finns en stor sopsäck full nere i källaren också. Eller var det två?..Skor som jag inte använder men ändå skor:) Använder i för sig inte alla dessa här ovan heller, man har ju alltid sina favoriter. Längtar efter att få testa mina från USA, vill verkligen att dom ska passa!! Men det blir inte förren jag åker ner till Växjö, först om 2 veckor..Den som väntar på något gott..:) Blää nu börjar jag bli rastlös och känna mig lite lodig här i mina mjukisar..behöver frisk luft! Skönt att jag ska träna sen!
Hörs senare!

3 kommentarer:

Sandra sa...

Cheeses baby va avis jag blir du har många skor, det har jag med, men mina är inte snygga & det är dina. Puss

Anonym sa...

Bara 29..försök att slå mina 63par gumman..haha ;)lite kul..jag tog ju också en bild på alla mina ;) du o jag..pöss

Anonym sa...

Snygga snowfläsers du har där gumman!! haha:D