söndag 23 november 2008

Det tar sig!

Usch vad jag är trött. Även fast jag bara jobbat 4 timmar idag så känner jag mig mör..Men kanske beror på att jag suttit och skrivit på nya hemtentan i ca 2 timmar på skolan. Tom i skallen nu..Men känns grymt skönt att ha kommit igång med den i alla fall! Ska sitta imorgon också. Och tisdag, och onsdag och lite på torsdag..Gahh! Men seeeen, då kommer det kännas så jäkla skönt att ha det gjort! Bara att hoppas på att jag får godkänt på dom också. Kan det inte bara bli fredag, nu.

Nu på kvällen har jag suttit i fotbad, så skönt! Filat och smörjt in fötterna så nu är dom lena och fina:) Har även haft min vetekudde som man värmer i mikron, på axlarna. Mycket skönt för ett par spända sådana. Har druckit ännu en kopp te, gillar det mer och mer! Känns mer skonsamt mot magen än kaffe också..Även om kaffe också är gott:)

Nyss kollat på finalen av Ensam mamma söker. Oj vilka lyckliga slut det blev:) Så kära såå blev dom, sicken tur:) Måste säga att jag glädjs med dom men samtidigt blir man lite avis att man inte längre är i det där härliga nyförälskade stadiet själv..Är ju så fantasiskt underbart att känna så! Men, det varar ju inte för alltid, så är det ju. Även om kärleken finns, så är det på annat plan:)

Nu är det verkligen vinter hörrni! Blåsit isvindar idag, ingen höjdare att vara ute och fara på cykel då..Burr!!! Men det är ju mysigt med snö så lite kallt måste det ju få vara:)

Funderar på att lägga mig snart...Känns som jag behöver all sömn jag kan få nu inför den kommande veckan. För den kommer bli intensiv..

Hoppas ni haft en bra helg?!

Sov gott så hörs vi imorgon igen! Då hoppas jag att jag är lite gladare och ännu mindre stressad!

Kramar från en sliten Sandris

1 kommentar:

Anonym sa...

Va duktig du är med pluggandet! Jag är såååå imponerad! : ) Men du får vara jätteförsiktig me cyklandet! Det låter lite farligt... ; ) Kram på dig!