måndag 24 november 2008

Måndag igen

Min start på veckan har varit bra. Har suttit med gruppen hela dagen på skolan. Gått igenom det arbetet vi ska opponera på samt också gått igenom vår muntliga presentation av vårt arbete. Allt detta händer på torsdag. Har alltså inte hunnit sitta något med mina hemtentor idag..Men ska sitta hela långa dagen imorgon så då hoppas jag få desto mer gjort på dom. Har dock inte fått boken än som jag beställt..så den får gärna komma imorgon.

Efter plugget har jag tränat, handlat lite, lagat mat, diskat och röjt lite här hemma. Så nu känner jag mig nöjd med dagens insats. Känner mig inte lika stressad längre även om jag ägnar mycket tankar åt plugg just nu..Men det kommer lösa sig. Vill ha den där muntliga presentationen gjord också..Lite jobbigt är det ju att tala inför grupp..Men det kommer gå galant:)

Kan det inte bara bli fredag nu! Längtar så älskling..Underbart att få krama om dig igen.

Det var allt för idag!

Hoppas ni alla mår bra i snöyran:)

Puss å kram!

Inga kommentarer: