fredag 14 november 2008

En bra dag!

Idag har varit en kanonbra dag! När J kom hem traskade vi ner vi stan i duggregnet. Blev först en italiensk toast sen kaffe och chokladboll på Wayne´s. Efter det strosade vi runt lite i olika butiker. J fastnade i en spelbutik vilket jag tyckte var tråkigt och varmt så jag gick till ett par skobutiker för att sukta lite. Mycket fint som alltid..Men nej, inga mer skor nu Sandra lilla. Men dock köpte jag min första julklapp idag! Jippiyey! Skönt att ha börjat. Känns faktiskt som att jag ändå kan bli klar i god tid i år, gött.

Sen ikväll har vi kollat 2 filmer, en skräckis och en svart komedi. Båda bra! Tur, annars hade det verkligen känts som bortkastad tid. Har ätit varsin "ugnspizza", druckit lite vin, kaffe sen en chokladmuffins som jag inte ens orkade äta upp. Tur att man har en slasktratt till pojkvän:) Så nu är jag gaaanska mätt. Mätt och nöjd efter en superbra dag. Morgondagen kommer också att bli bra då den kommer att bestå av lite spring på stan (igen), umgås med trevliga vänner och bekanta:)

Vad har ni gjort idag mina små vänner?

Det var allt för mig idag, märks när jag inte bara sitter hemma och häckar, färre inlägg här;) Men jag gör mitt bästa, det vet ni!:)

Ha en fortsatt mysig fredagskväll, det ska jag ha!

Puss å kram från en nöjd och glad Sandris


Inga kommentarer: