fredag 14 november 2008

Vill ha..


Detta provade jag idag på Vero Moda. En vanlig vit topp, lite längre med ganska djup u- och båtringning både fram och bak. 99 kr, jätteskön! Sen en liten svart väst i någon sort skinnimitation, 259 kr. Tyckte det vart en snygg kombination och blev mycket sugen på att köpa. Västen går ju att använda till mycket olika toppar också känns det som. Nu är då frågan om jag ska köpa detta själv eller önska mig det i julklapp? Orkar jag vänta så länge..Dagens ilands problem hörrni;) Men vad sägs om oufiten?

3 kommentarer:

Anonym sa...

coolt ;)vilka problem du har gumman ;) hehe önskar du var med i mon..ska bli så kul men hade blivit ännu mkt kuligare om du var där också ;) pöss

Anonym sa...

oj..jag glömde skriva från vem på inlägget..men du vet nog ändå :p hehe

Anonym sa...

Skitsnyggt tjejen! Men som sagt alltid jobbigt det där med om man ska köpa själv eller vänta och hoppas att tomten kommer med vad man önskar sig :)
Ha det bra
Kram Therese