fredag 7 november 2008

Fredag!

Gooomorron på er allesammans! Idag är det fredag och det gör nog många (även mig) på ett strålande humör:) Själv är det ju min jobbarhelg och då blir det ju inte riktigt samma sak som när det är en ledig helg. Men jag ska ju hitta på en massa kul i helgen ändå:) Sen tycker jag ju faktiskt att det är kul på jobbet!

Alarmet ringde strax före 7 imorse så då var det bara att pallra sig upp och börja tvätta. Har sovit ganska dåligt inatt, vaknat flera gånger och drömt mycket. Jobbigt..Men har faktiskt haft en bra sovperiod på senaste med oavbruten sömn så ett litet bakslag får jag väl ta:) Jag är hungrig..hade ingen frulle imorse så det blev bara en apelsin..Inte vidare mättande. Har lagt fram lax så det blir det till lunch/middag idag. Mumsii! Annars vette sjutton vad jag ska göra idag faktiskt. Börjar ju inte jobba förren vid 16. Har ju snart tvättat klart. Ser ut att vara en kall men ganska solig dag så jag kanske ska ta en promenad för att få lite frisk luft.

Tack åter igen för alla söta kommentarer! Ni gör mig så glad!!:) Kul att veta att jag har några trogna läsare som uppskattar det jag bloggar om! Stort tack till er! <3

Har en bra helg framför mig men just nu vill jag bara att helgen ska vara förbi så det är måndag och jag får träffa kärleken!! Åhh du är bäst!;) Längtar!

Vad ska ni göra i helgen?? Vill veta vad ni gör i era liv:)

Ha en superbra fredag!

Puss och kram från en hungrig Sandris

1 kommentar:

Anonym sa...

Din helg blir nog roligare än min... Hemma är det expedition storstädning som gäller...inte så upphetsande direkt..haha! Ha en underbar dag! <3