fredag 7 november 2008

Segobert!

Vilken slöardag jag har haft. La mig tillrätta i soffan och somnade där. Vaknade ibland, kika på klockan, somnade om. Vaknade, gick på toa, somnade om. Så har jag hållit på från ca 11-14 idag:) Sen var det dags att hoppa in i duschen och fixa mat. Är nu mätt och iordninggjord inför jobbet. Skönt att ha såna dagar ibland även om man känner sig som världens slöo:) Men det får man allt vara ibland! Jag ska ju ändå åka och jobba några timmar, därmed göra lite nytta. Sen var jag ju uppe i morse och tvättade. Nej jag behöver inte ha dåligt samvete:) Till middag blev det bulgur, lax och fiskdressing. 2 morötter till. Blev en matlåda tills imorgon också vilket är toppen eftersom jag brukar vara svinhungrig när jag kommer hem från jobbet vid 16. Ikväll blir det After work efter jobbet där klassen väntar, förmodligen fulla och glada:)

Dagens jobbar-outfit består av min svarta Fred Perry WCT-jacka (som vi för övrigt fått in i butiken igen, så nu är jag "inne" igen:P), svart linne under av märke Esprit, min jeanskjol och svarta leggings. Håret har jag utsläppt och lite plattat. Får la duga.

Ha en trevlig fredagskväll så hörs vi snart igen!

Fredagskramar från mig!

Inga kommentarer: