fredag 21 november 2008

Fredag

Japp fredag idag men kan väl inte påstå att jag har den där riktiga fredagskänslan. Har suttit med den gamla tentan på förmiddagen. Kom en bit till påväg men det tunga huvudet och orkeslösheten motarbetade mig en del. Nåja fick en del skrivet i alla fall. Sen har jag donat lite här hemma. Diskat, plockat, sorterat tvätt och lagat mat. 2 stekta ägg och pasta. Märks det att jag behöver handla?;) Nu smuttar jag på en kopp te och ska snart börja göra mig iordning inför jobbet.

Kul att ni uppskattade mina svartvita pics:) Fick en fråga om vad jag använder för mascara, och det är Loreal Intensifique. Den är jättebra tycker jag, men jag har ju blivit "blessed" med ganska naturligt långa ögonfransar:) Men då vet du/ni i alla fall!

Nej nu ska jag vila lite innan det är dags att cykla iväg till jobbet. Blir nog en Ipren som start idag också..

Hörs ikväll!

Puss och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Nu fick jag lite tid över, lillskruttan sover, så då passade jag på att kika lite på din blogg! Den är ju jättefin, roligt å få se lite vad du hittar på där uppe!! Å tack för senast, supertrevligt! Men som sagt var, nästa gång vinner vi ;) Ha de så bra nu, hoppas jag hinner titta in nån mer gång! Kram kram

Unknown sa...

Hej Sandra! Nu har jag hittat hit också. Kul att följa dig med saker som händer i Eskilstuna och på gamla jobbet! Häromdagen slog det mig att jag inte ska jobba i jul - första gången på jag vet inte hur länge. Jag ska inte stå och slå in paket och lyssna på Absolute Christmas tills öronen ramlar av. Och vet du vad, jag tycker det är tråkigt! Men jag får väl nöja mig med att komma in och handla lite julklappar. Jag vet ju att ni gör strålande fina paket :) Hoppas allt är bra med dig och att tentaskrivandet går bra. Nu vet du i alla fall att jag är en av dina läsare! Ta hand om dig! Kram Charlotte