lördag 22 november 2008

Ich habe angst

Ja tentaångesten innfinner sig nu på hög nivå. Börjar ärligt bli riktigt nervös och få lite smått panik. Hur f*n ska jag hinna!? Kollade kalendern imorse och insåg att det inte är många dagar jag har på mig att få det gjort..Ahhhh!! Måste sitta lite ikväll och imorgonkväll efter jobbet om jag överhuvudtaget ska ha någon chans att hinna. Vill bara att nästa vecka ska vara avklarad!

Men nu är det snart dags att spendera mina 4 timmar på jobbet. Så kan ändå inte göra något åt det just nu. Ta´t lugnt Sandra. Det löser sig alltid, som jag själv brukar säga:)

Ute är det soligt men kallt! Intressant att se om jag klarar mig utan att vurpa med cykeln på isen idag också. Återstår att se!

Ha en bra lördag och lörkväll:) hihi

Puss å kram från en stressad Sandris

Inga kommentarer: