torsdag 20 november 2008

Heeeiii!

Hemma igen. Det gick bra på jobbet, vi hade en del att packa upp. Spenderade en del tid uppe på en stege för att larma av kläder på lagret. Larmbrist. Har nu också lagt undan lite "stuff". En fin mysig halsduk, en trikåtunika och en söt topp. Får väl se när jag får råd att köpa det..Vi har fått in en massa fint! Kom in och kika i helgen;)

Jag har mått bättre nu på eftermiddagen och kvällen. Piggnade på mig när jag var tvungen. Tog i för sig en Ipren när jag började jobba. Nu känner jag mig mest trött och lite hängig. Men halsen blev bättre efter 2 stora koppar te förut idag. Dricker bara te när jag har ont i halsen men det är ju faktiskt rätt gott. Hoppas det inte hinner vända tills imorgon. För då kommer min dag bestå av först plugg (skriva på gamla hemtentan) sen ska jag jobba 15.45-20.00. Så det blir en riktigt heldag..eller nått. Fick lite plugg gjort idag innan jobbet. Men kom på att jag ju faktiskt kan sitta hela dagen imorgon också, hade jag inte tänkt på. Hann även med att vila/sova lite.

Det är verkligen så mysigt att det är lite vitt ute nu! Men, desto mindre mysigt när mitt enda färdmedel är en cykel. Är väldigt halt ute nu och jag måste cykla vääldigt försiktigt. Men har inte ramlat än i alla fall...*peppar peppar*. Ska tydligen bli kallare nu i helgen. Men så länge det är sol så är det ju bara skönt!

Vad ska ni göra i helgen min små vänner?

Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

Dax att sätta på vinterdäcken på cykeln nu ;) hihi..är jätte halt ju..man borde faktiskt inskaffa en hjälm..cykla försiktigt i morgon..puss!