torsdag 20 november 2008

Ork int

Idag är jag inte riktigt pigg och kry. Hade ställt klockan på strax före 8 men kände då att jag hade ont i halsen och huvudet..Så bestämde mig för att sova lite till och sen plugga hemma idag. Har inte Word på min dator, därför jag alltid sitter på skolan. Men jag får väl skriva för hand så länge eller skriva i wordpad. Löser sig. Vill dock inte bli sjuk!! Har inte tid för det..Jag ska ju jobba hela helgen också. 14-20 idag. Vi hade fått den nya hemtentan nu så nu har jag en till sak som måste tas tag i..Får se om jag hinner det i helgen eller om det får skriva som en galning nästa vecka. Den ska ju vara klar nästa torsdag..Suck!

Nu har jag i alla fall ätit frukost och försöker intala mig själv att jag skulle behöva börja skriva nu. Men samtidigt vila så jag orkar jobba ikväll..

Hoppas ni i alla fall mår bra idag!?

Vi höres

Kram från en hängig Sandris..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars!!! Det är viktigt att vila och ta hand om sig när man känner sig dålig, så att det inte blir värre... Förstår att du har mycket just nu men försök att vila din lilla kropp lite! ; ) Krya-på-dig-puss och kram!

Anonym sa...

Krya på dig!