onsdag 19 november 2008

Hej å hå!

Varit uppe sen 7 och tvättat. Somnade inte om idag, bra där! Kollat på The Voice, ätit frulle och druckit en kopp Nescafe. Nu är jag nyduschad, iordninggjord och ska snart bege mig ner på stan. Ska först hämta ut en bok på bibblan som jag reserverat. Nu vet jag iallafall vilka böcker jag behöver till den där gamla hemtentan! Ringde till han som håller i själva eximenationen och sa att jag har problem med att få tag på litteratur (visste ju knappt vad jag skulle ha för litteratur). Då sa han: - "Ja men då får du ju köpa böckerna helt enkelt". Hmm..ja men det var ju just det jag tänkte att jag skulle slippa. Men icke. Har nu beställt den boken, jag letat ihjäl mig efter, på Internet. 219 härliga riksdaler gick den på, för en liten fråga liksom. Surt sa räven. Men vad ska man göra, jag måste ju få den här tentan gjord. Så hoppas den dyker upp i början av nästa vecka, för på fredag nästa vecka ska den vara klar och inskickad. Men nu har jag iallafall fått tag på rätt böcker och ska börja kika i den här jag reserverat och se om jag i alla fall kan få sista frågan gjord. Så får jag helt enkelt spara 5an till nästa vecka.

Så ligger det till!

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!

Kramar

Inga kommentarer: