fredag 28 november 2008

Hemma igen!

Haft en kanonmysig och trevlig dag med Sandra. Vi åt pannkisar till lunch, sen blev det te för mig, kaffe för henne. Jag hade köpt med mig 4 små smarriga munkar också som vi njöt av, mums! Presenten jag köpt uppskattades, vilket var ett set med 3 rosa hängkrokar som man hänger över dörren. Var formade som små söta apor:) Bra att du blev nöjd gumman! Babblade på om allt möjligt, skönt att få ventilera vad som händer i våra liv:) Sandra som också är min så kallade"bloggmamma", hjälpte mig med lite design på bloggen, så som ni ser så är den nu ännu finare:)

Nu ska jag snart äta lite mat sen slappa framför tvn och vänta på att mitt hjärtegull ska dyka upp:) Sen blir det mys för hela slanten..;)

Nu känner jag mig trött men väldigt nöjd med dagen som kommer bli fortsatt bra! Hoppas ni haft/har detsamma!

Kramar!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vi behöver träffas oftare så vi får såna här bra dagar, du gjorde min dag idag gumman! Kram

Anonym sa...

mys mys ;) kram på er...