fredag 28 november 2008

Äntligen fredag!

Vaknade morgonpigg och glad redan vid 6 imorse av ett mess från mamma. Skulle ändå upp och tvätta 7 så det var ju ingen ide att somna om. Har ägnat morgonen åt tvättning, städning, byta gardiner och tagit fram det lilla julpynt jag har. Så nu är det lite julmys hemma hos mig i alla fall:) Nu är jag iordninggjord och redo för en dag hos Sandra i Vås:) Ska bli så mysigt! Sen efter en heldag med henne så kommer min älskling ikväll:D Med andra ord; en riktigt bra fredag!!

Verkar vara ganska varmt ute, lite sol. Nu är all snö borta:( Tråkigt lagom nu till första advent i helgen..Känns det som vår igen. Men det kommer nog mer snö får vi hoppas! Inte första gröna julen om det skulle bli så..Så trist!

Nu ska jag snart gå till tåget! Ha en underbar fredag och helg!

Puss & Kram på er!

Inga kommentarer: