torsdag 13 november 2008

Huu??

Vart tog den här dagen vägen? Gick ju upp tidigt för att få mycket gjort men det vette sjutton om jag har. Det jag gjort är att gå runt sjön, en promenad som tar ca 45 min. Det var riktigt skönt! Vatten är otroligt rogivande. När jag kom hem hoppade jag in i duschen, sminkade mig och klädde på mig. Lika bra att ha det gjort tänkte jag. Sen pluggade jag faktiskt! Hallelulja! La dit fotnoter och så, annars tror jag faktiskt inte att jag kommer kunna lägga till så mycket på det jag redan skrivit. De 2 sista frågorna måste jag ju vänta med också. Skönt, slipper jag tänka så mycket på det nu dom här sista dagarna jag är i Växjö.

J ska eventuellt vara ledig imorgon men jag vågar inte hoppas på för mycket. På lördag ska han iallafall vara det och då ska vi till ett kompispar och deras dotter på middag. Mysigt! Sen åker jag ju redan vid 10.00 på söndag..:( Men det är ju hela 3 dagar var tills dess!:) ...Nu ringde J och sa: -Veet du..Jag måste jobba imorgon..
Jag: -Näää måste du??
J:- Ja men bara till middag (som betyder lunch på vanlig svenska);)

Så det var ju skönt att det inte var hela dagen ialla fall. Som han sa, vi skulle ju typ sovit dom timmarna ändå. Men, är kanske just det han behöver, sova ut. Vet inte vad vi hittar på, blir nog en sväng och fika på stan kanske. Mysigt att bara strosa runt med sin käresta:)

Hmm tillbaka till min dag nu då: Efter att ha pluggat så käkade jag lunch vid 12 som blev fullkornspasta med tacoköttfärsen från igår. Toppat med ost, mums! Sen slöa jag lite framför tv:n för att senare somna..Så skönt att få somna in och slippa känna dåligt samvete för det. Hade ju trots allt varit uppe sen 6:) Blev dock 2 timmars sömn vilket kanske var lite att ta i men vad gjorde det mer än att jag nu är lite seg. Nu är det mörkt ute och kvällen är snart här. Jag ska väl ta tag i disken från igår som står och väntar på mig i köket. Vill få undan det innan det är dags att laga dagens middag som kommer att bestå av något så simpelt som pasta och bacon. Men det är gott!

Har funderat lite på vad jag kan lägga ut mer på bloggen. Nu när det inte blir så mycket dagens outfit bilder och så blir det väldigt mycket text. Vilket ju är lite trist, jag vet! Har ni några förslag på vad ni vill se/höra??

Nej nu ska jag diska!

Ha en trevlig kväll!

Krami

Inga kommentarer: