torsdag 13 november 2008

Nostalgi!

Ni som känner mig vet ju att jag i mina yngre år var ett stort fan av gruppen Hanson. Mitt rum var tapetserat med affischer och utklipp på dom. Lyssnade på deras musik mest hela tiden, deras film såg jag typ en gång i veckan. Ja man kan lugnt säga att jag var lite smågalen i dom:) Är faktiskt kul att minnas tillbaka på den känslan jag faktiskt kände när jag såg eller lyssnade på dom. Okej det var en tonårsförälskelse i en idol som många får men det var ändå speciellt, inget jag kommer glömma liksom. Så här kommer ett klipp med dom live för typ 10 år sen. Shit var dom sådär små!? Numera är alla tre tydligen gifta och har barn:) Håll till godo!

3 kommentarer:

Sandra sa...

ÅÅååh <3

Anonym sa...

Det var tider det :) du, jag, våra cyklar o boysen ;) haha..

Anonym sa...

Haha! Jag var ju precis lika dan! Fast jag hade ju turen att träffa dom in real life! Mitt mål här i livet var då nått! Hahahaha! Gud vad löjlig man känner sig idag...