måndag 17 november 2008

Ilandsproblem

Hej hopp allesammans!

Är ganska nyss hemkommen från skolan. Föreläsning, sen satt vi och gjorde det sista på grupparbetet. Som nu är i princip klart. Men vi ska bli opponerade på så det är först efter det som den slutgiltliga versionen blir klar. Men det känns otroligt skönt att vi är så nära nu! Har så mycket annat att göra just nu i pluggväg så det är skönt att beta av sakerna. Skriver ju den där gamla hemtentan nu, plus att nu på onsdag eller torsdag får vi frågorna på den här kursens hemtenta. Som sedan ska vara klart på en vecka. Pust! Vill ha julledigt NU! Hade verkligen velat träffa Sandra den här veckan men jag insåg bittert idag att det inte kommer att hinnas med..Men vi får helt enkelt ta det så fort tillfälle ges!

Jag är faktiskt lite öm idag efter gårdagens vurpa..Blåmärke och svullen på låret, samt öm i nacken och bula på skallen:) Men jag ser det hela mest som väldigt komiskt:)

Ska träna senare. Inte bestämt mig än om det blir asjobbiga passet halv 5 eller lagom jobbiga passet halv 6. Det tåls att tänkas på:) Just nu lockar det mest att krypa ner i soffan under den varma filten och glo på tv.

Har nog tyvärr fått komma till den sura insikten att mina grå pumps från forever21 är för stor.. Även om jag har geleinlägg fram så glappar dom. Nu är då frågan om jag ska ta det ett steg längre för att luska reda på om det finns andra inlägg man kan använda, eller om jag helt enkelt ska sälja dom. Det senare alternativet känns ju inge kul alls..Men samtidigt onödigt att ha dom men inte kunna använda dom. Aja får se hur jag gör. Dagens ilandsproblem!

Idag fick jag en otroligt fin komplimang av två tjejer i min grupp. Den ena sa:
- Sandra, jag måste bara säga att jag tycker att du är så himla duktig! Du skriver så himla bra!
Sen fyllde en annan gruppkamrat i:
-Ja verkligen, och alltid så koncentrerad!
Jag:- Ehhh ooj. Tack så jättemycket! Jag tycker ni också är jätteduktiga och att vi jobbar så himla bra ihop!

Det gör vi verkligen. Alla är så ambitiösa och bidrar med bra saker! TACK hörrni! Ni anar inte hur mycket dessa ord värmde! Ni är grymma ni med, diggar er som sjutton!

Kul att det nya utseendet och nya bilden på bloggen tycks upskattas! Tack för feedback och komplinger! Uppskattas ALLTID!:)

Nu ska jag mysa i soffan innan det är dags att ge sig ut i kylan igen!

Puss så länge!

Inga kommentarer: