måndag 17 november 2008

Dåligt

Åh vad jag är dålig! Som jag skrev i förra inlägget så la jag mig tillrätta under filten i soffan. För att sen sticka och träna. Nånstans hade jag ju anat att det inte direkt skulle vara motiveranderande att ge sig ut igen när jag väl lagt mig där i soffan. Rätt. Bestämde mig väl där nånstans att jag skulle skita i träningen idag, sen gosade jag till mig och somnade sött. Har nu sovit i ca 2 timmar och är sego. Lagar lite mat, bacon och pasta. Höjdarmiddag jag vet men det går ju fort. Ska nog väga upp min lathet genom att gå en promenad innan frukost imorgon.

Hörs sen!

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

gumman du är absolut inte dålig el lat bara för du hoppade träningen..finns inga måsten..spelar ingen roll om du hoppar den 1 el 10ggr..eller slutar träna..du är bra som du är! :) sänk kraven!! ;) puss