måndag 3 november 2008

Jihuuuuu!

Äntligen funkar mitt internet igen! Jag hade visst missat att betala räkningen den här månaden på saftiga 5 spänn:P Då stängs tydligen internet av automatisk. Har internet genom skolan, perfa med så billig men bra uppkoppling! Så nu är jag back in the game igen:) Gött.

Dagen har sett ut som sådan att det var först föreläsning imorse. Sen satt vi med vårt grupparbete på eftermiddagen. Blev sen träning, ett hårt puls/medel pass. Svetten rann men det var riktigt skönt! Kände riktigt hur kroppen rensades från slaggprodukter efter en helg med alkohol, skräpmat, kaffe och lite fikabröd..Men ibland måste man få unna sig det! Extra mysigt och lätt att det blir så när man har besök av en god vän:) Efter handling av lite mat, matlagning och dusch så sitter jag nu här. Blev blodpudding till middag idag med vitkål och morötter. Hade glömt hur gott det faktiskt är med blodpudding! Inte ätit det på flera år. Konstigt nog med tanke på att jag är student och blodpudding är både väldigt billigt och gott. Men det ska nog bli ändring på det nu. Yes, en till maträtt att välja på:)

Blir ingen date med Sandra i veckan och det känns jättetråkigt..Hade verkligen sett fram emot det. Men det är intensivt i skolan nu och vi kommer sitta varje dag den här veckan med grupparbetet. Tråkigt men högst nödvändigt. På måndag drar jag ner till min älskling för att vara där en vecka. Så det får bli veckan efter det som jag träffar henne..Men det som väntar på något gott..:) Bättre att ta det när vi verkligen har tid båda två, visst gumman!?

Imorgon kommer systeryster vara i stan så hon sover över här. Ska dra med henne på ett kombi skivstång/spinningpass tänkte jag. Aldrig varit på det innan men det ska tydligen vara kul!

Annars har helgen varit underbar. Rolig, galen, mysig, trevlig. Du och jag..;) Får vi göra om snarast!

Nu ska jag välja ut lite bilder som sammanfattar helgen, som kommer i ett nytt inlägg!

På återseende mina vänner!

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag är ego & vill ha dig för mig själv en hel dag. Så det blir perfa om vi båda har tid! Puss