söndag 2 november 2008

Tillbaka!

Hej på era kära vänner! Ja jag vet att jag inte uppdaterat bloggen nu på flera dagar och anledningen är att mitt internet just nu ligger nere! Så tråkigt..Ska kolla upp det där ordentligt imorgon så det blir någon ordning på torpet. Sitter just nu i en av skolans datorsalar och stillar mitt surfbehov:P hehe Har "TS" brevid mig som varit hos mig sen i torsdags. Jättemysigt! Igår var vi ute på partaj och svängde våra lurviga, var jättekul men blev sent i säng så vi är lite sega idag.."TS" gick ju modell för Make Up Store i fredags så igår var det VIP-bord och en massa gratis dricka och mat som gällde:) Jättelyxigt! Tack för en kanon kväll gumman!

Annars har det väl inte hänt så mycket nytt dom här dagarna..Pluggat en del, tränat. Ja det gamla vanliga. Som sagt haft besök sen i torsdags och vi har spenderat en del tid på stan, fikat och så. Jättemysigt! Vi är verkligen likadana när det gäller mycket och framför allt när det kommer till kläder och skor..Vi är sjuka gumman;) hihi Men tycker ändå att vi lyckades hålla hårt i pengarna och komma billigt undan i det vi väl köpte. Bra jobbat!:) Vi trånade ju mest och det kostar ju inget:P

Imorgon är det skola och plugg som gäller för hela slanten..Måste ta tag i mitt hem också, kanske redan ikväll när "TS" åkt för det blir ganska stökigt när man är två på 25 kvm:)

Det var allt från mig, men håll tummarna för att mitt internet hoppar igång snart så jag kan börja blogga som vanligt varje dag:)

Puss på er!

1 kommentar:

Sandra sa...

<3 Du har en nomineringa att hämta hos mig sötnos: http://ssnadra.blogspot.com/2008/11/halloween-award.html