onsdag 12 november 2008

Mätt och go!

Nu har vi käkat tacos och är mätta och belåtna. Det smakade mycket bra! Sociala som vi är sitter nu J och spelar Guitar Hero och brevid sitter jag med datorn i knät:) Haha dagens ungdomar!:) Men bara att vi får vara i samma rum och sitta i samma soffa betyder jättemycket! Inte ofta det händer liksom.

Har inte pluggat något idag men det känns rätt skönt faktiskt. Har gjort nytta på andra sätt istället i form av städning och matlagning dårå. Var inne på www.forever21.com nyss och dom hade fått in mycket fint..Typiskt att det ska vara så dyrt att frakta från USA! Eller tur i oturen kanske för annars hade jag nog varit stammis där;) Men jag får allt nöja mig med mina fina skor som jag är stolt ägare av! :) Väntar på tillfälle att inviga dom nu bara..

Blir nog ingen shopping på Ellos hemsida. Jag och mamma kom fram till att det faktiskt inte är något speciellt vi behöver just nu. Samt att pengarna bör läggas på julklappar nu. Var nog ett klokt beslut:) Får ta den beställningen efter jul kanske!

Nej nu ska jag nog göra mig redo inför natten och sen försöka få lite gostid med J. Håll tummarna att jag lyckas;)

Sov gott på er!

Puss å guss

Inga kommentarer: