onsdag 12 november 2008

Glad av städning

Så, nu har jag gjort lite nytta. Skönt. Nej inte pluggat utan diskat, städat toaletten, sorterat tvätt och plockat lite. Känner mig inte lika neggo längre även om humöret inte riktigt är på topp. Vill bara att min älskling ska komma hem nu. Då brukar allt bli så mycket roligare och mysigare.

Pappa ringde nyss. I år ska vi fira jul med honom. Kör varannat år med mamma och pappa. Det ser jag fram emot! Kvalitetstid med pappa är guldvärt. Med mamma också för den delen men ja ni förstår. Börjar bli sugen på att julpynta och komma i julstämning! Första advent ska vi på julbord så det är väl kanske först då man inser att julen snart är här. Men butikerna börjar ju fyllas mer och mer med julprylar vilket bidrar mycket till stämningen! Snart sätter väl julklappsförsäljningen igång på allvar på jobbet också. Skönt att vi har kartonger som vi slår in i, annars hade man ju fått krupp! Åh mysigt att köpa egna julisar och slå in! Lyssna på julmusik samtidigt och sitta där i godan ro. Mys! Det tappar aldrig sin charm. Börjar väl bli dags för det snart. Säger varje år att jag ska vara ute i god tid men det är jag aldrig i slutändan. Men men, bara dom blir köpta så:)

Har lite dåligt samvete att jag inte skrivit något på tentan idag..Men planen är att morgondagen ska bli desto mer effektiv. Tänkte gå upp tidigt då och ta vara på dagen! En promenad runt sjön som start på dagen kanske. Vore skönt.

Det var alles för nu!

Puss från en gladare Sandris

Inga kommentarer: