tisdag 18 november 2008

Nollställd

Idag är en sån dag där jag inte har lust för något annat än att ligga i sängen/soffan. Gick upp imorse, hade ställt klockan på halv 8. Satte mig i soffan framför The Voice. Men kände snabbt att nej, ingen lust att se på det idag (Hu? Vad har hänt?!). Så jag stängde av och gick och la mig igen. Har nu sovit från och till sen 8. Nu har jag pallrat mig upp, äter en smoothie till frukost. Regnet smattrar på fönstret och det verkar blåsa också, burr! Bidrar väl mycket till att jag inte vill ge mig ut, what so ever. Skulle behöva plugga..skulle behöva städa och diska..Skulle behöva träna eller ut och gå. Men jag har verkligen ingen motivation till något av dessa idag. Kanske är det för mycket måsten så jag blir tillslut bara helt nollställd. Så inget blir gjort. Inte bra.

Klockan 15 idag ska jag i alla fall ta tåget till syrran i Kholm. Vi ska käka kolgrillsmat och fika ihop, pappa kommer också. Det ska bli mysigt! Dagens höjdpunkt!

Men innan dess känner jag på mig att inte många knop kommer utföras..men jag ska försöka ta mig i kragen och sluta negga.

Sluta regna, börja snöa!

Hur mår ni idag då?

Kramar och hej från mej

Inga kommentarer: