söndag 9 november 2008

Seg..

Det gick bra att jobba men måste erkänna att jag var lite trött från gårdagen..Vi sålde mycket fars dagspresenter idag. Själv hann jag inte gratta min älskade pappa mer än på telefonen eftersom jag jobbat, sen nu ikväll har jag lite att dona med. Känns lite trist att inte fira honom ordentligt men får väl göra det en annan gång. <3

Har nyss smält i mig en halv chokladkaka Amigo. Choklad med såna Sombreros i. Den var helt okej men fördrar nog den med Degistive då. Orkar inte laga någon middag så det blev lite yoghurt med musli. Ska väl försöka samla energi till att börja städa och packa. Just nu tar det emot..Men det är ju skönt när det väl är gjort. Imorgon kommer det ju vara tajt med tid för sånt, därför är jag så himla tvungen att göra det idag. Finns ingen återvändo:)

Det var nog allt för nu. Ska sätta på musik och försöka göra ett ryck här!

Kramelikram

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag ser till & med fram emot att du ska åka till Jens, mest för jag vet att du är lycklig där. Du gumman, du måste fixa en Gravatar, så du får en bild på dig när du skriver i mina kommentarer. Fixa en här: www.gravatar.com Saknar dig sötis!