söndag 9 november 2008

Sunday, not a sunny day

Söndag igen då. Måndag imorgon! Jiipiii:) Skönt att faktiskt se fram emot att det ska bli måndag för en gångskull:) Gårdagkvällen blev jättelyckad! God mat och dryck, mycket skratt, sång och dans. Precis som det ska vara:) Vi var på väg att gå ut men kände på vägen hem från Kungsör att vi nog var ganska trötta ändå. Så det blev sängen istället vilket inte var helt fel. Nu ska jag snart knalla iväg till jobbet, har ju cykeln kvar där. Igår på jobbet gick plötsligt brandlarmet, så då var det bara att hänvisa alla kunder till utgången och sen gå ut till uppsamlingsplatsen. Stod väl där i tjugo minuter innan vi fick gå in igen. Dumt men ett sånt avbrott just den tiden vi har som mest med folk! Men det var ingen allvarlig brand som utbrutit som tur var, utan bara lite dammkorn som tagit eld. Var lite obehagligt innan man förstod vad som hände, jag har aldrig varit med om att brandlarmet går på jobbet innan. Tänk om det faktiskt skulle brinna ordentligt!? Usch va läskigt. Men nu var det ju inte så som tur var:)

Ikväll efter jobbet ska jag förberede lite för imorgon. Packa, städa och fixa. Ska vara i skolan hela dagen imorgon innan jag åker till Växjö så jag kommer inte hinna med allt det då. Nu ska jag gå!

Ha en riktigt skön myssöndag!

Kramar

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har ställt fram skorna, är livrädd att Jens ska glömma de ikväll när han kör hem ! Vet hur mycket du ser fram emot att få de.