fredag 14 november 2008

Seg

Är seg idag..beror på att jag sovit för länge. Igår vid något svagt tillfälle så sa jag till J att jag kunde gå upp med honom och äta frukost idag. Men när det väl var dags att gå upp imorse så ville jag inte alls. Var så himla trött! J tjatade på mig ett tag, sa att jag faktiskt lovat (vilket jag inte hade). Men nej, jag hade helt enkelt ångrat mig. Tänkte att jag kan gå upp vid 8 iallafall, är ju fortfarande tidigt. Men när klockan väl blev drygt 8, jag vaknade till och hörde hur det regnade ute, tänkte jag nehepp om man ska ta och somna om igen. Vilket jag gjorde, och vaknade nu strax efter 10. Har nyss ätit frukost och sitter här och gäspar. Verkar som det fortfarande regnar lite ute. Runt 13 idag kommer J hem från jobbet. Då ska vi käka lunch på stan, mysigt! Blir nog till att slappa i soffan ett tag fram tills att det börjar bli dags att göra sig iordning. Skönt. No stress:)

Nu ska jag fortsätta titta på Efter tio, Petter är där som gäst, kan ju vara lite intressant.

Vad ska ni göra i helgen??

Puss på er!!

Inga kommentarer: