tisdag 25 november 2008

Sängen lockar..

Ja jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu. Är riktigt trött i både kropp och sinne. Träningen gick bra, skönt att ta ut sig lite. Speciellt efter att ha suttit ca 6 timmar med tentaskrivandet. Tomatsåsen blev god, dock var jag nog lite snål med kryddor. Jag hade i följande: krossade tomater, vitlök, gul lök, morötter, färsk basilika och kiddneybönor. Till hade jag fullkornspasta. Nu har jag två matlådor också vilket alltid är bra:)

Inget nytt som gäller imorgon direkt. Plugga från ca 8.30. Lunch med syster igen. Plugga så länge jag orkar men ska försöka komma så långt det bara går! Sen ska jag och syrran ta en sväng på stan innan hon åker hem. Vi ska leta efter varsin julstjärna:) Jag har alldeles för lite julpynt så en stor och fin julstjärna lysandes i fönstret skulle göra mycket för julstämningen! Mys!

Det var allt för mig idag!

Kram och godernatt!

Inga kommentarer: