onsdag 26 november 2008

Trött idag igen..

Ahh ännu en intensiv pluggdag..Helt slutkörd. Känns att jag tänkt alldeles för mycket dom här dagarna;) Men idag blev jag klar med den ena tentan!! Jihuuu! Inskickad och klar, ska lämna in i pappersversion imorgon på föreläsningen. Sen har jag kommit ännu närmare slutet på den där gamla tentan. Den skriver jag klart imorgon efter föreläsningen. Så jäkla gött det känns att det snart är klart, det som jag haft sån stress och press över.

Efter skolan gick jag en sväng på stan med "NB" och syrran. Vi skulle ju köpa varsin julstjärna men jag hittade ingen..Hon köpte dock en liten. Jag köpte istället svarta pinnar med en ljusslinga i som jag har i en stor glasvas på golvet. Blev fint! Köpte också ett USB-minne, kan vara bra att ha. Allt inhandlades på "Classe":) Dom har faktiskt mycket fint och billigt där! Kikade också i några klädbutiker, och det finns mycket fint nu. Men det är bara till att önska sig av tomten:)

Har syrran sovandes på min säng, hon ska sova här i natt. Hon ska på basketmatch med en kompis här i Etuna snart. Då ska jag passa på att förbereda mig inför presentationen imorgon. Diska om jag hinner och orkar..Just nu har jag inte lust med något av ovanstående alternativ så börjar nog med lite tv-glo i soffan.

På återseende

Kram på er!

Inga kommentarer: