tisdag 11 november 2008

Sovdags

Kvällen har bestått av middag, fika med kaffe och bulle. Sen var tanken att vi skulle kolla film men efter cirka en kvart var det någon brevid mig som somnade:) Eftersom filmen var läskig och det är väldigt trist att titta ensam så stängde jag av filmen. Glott lite på tv och surfat lite. Hihi han är väldigt söt när han sover:) Börjar klia lite i ögonen på mig också så det är nog dags att förflytta sig till sängen snart. Morgondagen kommer även den att bestå av tentaskrivande..Men ska iallafall försöka ta mig ut en sväng vilket jag inte gjort idag. Det känns, usch behöver frisk luft! Får väl bli en promenad till bibblan imorgon sen en sväng på stan kanske. Men min största prio just nu är faktiskt att få den där tentan klar. Har ändå inte råd att göra av med några pengar så då är det säkrast att hålla sig inomhus:) Ska väl inhandla såna kuddar till skorna sen behöver jag ny linsvätska. Det får jag allt lov att kosta på mig:) bla bla blaaa nog med struntprat för idag!

Vi hörs imorgon, tack å hej!

Gonatt på er!

Kramar

Inga kommentarer: