onsdag 12 november 2008

Repris?

Idag när jag steg upp kändes det som en repris från gårdagen. Grått och regnigt ute idag också! Okej, liite klarare och duggar bara men ändå. Nej nu ska vi tänka positivt som jag alltid tjatar på andra om:)

Klev upp halv 10. Ångrade lite att jag inte gick upp vid 6 imorse när J åkte till jobbet. Jag var ju ändå ganska pigg då. Men nej, somnade om och har nu sovit ett par timmar för mycket. Har nyss ätit frulle och ska snart börja göra mig iordning. En tur till bibblan för att leta vettig litteratur till tentan sen en liten sväng på stan. Hoppas på att hitta något billigt kap som jag bara måste köpa..;) Men annars ska jag hålla i pengarna.

Haha inatt drömde jag att jag var i USA och hängde med The Hills gänget, jag och Lauren var såhääär (visar med lång och pekfingret) tajta!:) Kanske har tittat på för många avsnitt..Sen drömde jag att jag precis kommit hem igen till Eskilstuna härifrån och kom på att jag glömt skorna kvar! Vilken mardröm hörrni;) Nej det är ingen risk att dom blir kvar, ska packa ner dom först bara för det. Kul att jag fått så många kommentarer om att ni tycker skorna är snygga! Nu gillar jag dom ännu mer:) Trots lite krångel och mer pengar än väntat så var det värt det! Nästa projekt är att shoppa lite på Ellos hemsida. Sandra gör det ofta och det verkar vara hur smidigt och bra som helst! Inte så dyrt heller. Dom säljer ju allt möjligt där, kläder, skor, gardiner, inredningsprylar mm. Frågade mamma om hon ville handla ihop med mig och vi skulle kika på det ikväll. Kanske kan bli nya julgardiner eller något fint bäddset, för kläder det handlar jag ju så mycket ändå. Vi får la se vad det blir! Börjar få abstinens efter dig också gumman! Vi måste se till att boka in den där träffen nästa vecka! Hoppas jag får en lucka i allt plugg. Ska jobba tors, fre, lör och sön också..Vi fixar det!

Nej nu måste jag allt ta mig i kragen så jag får lite gjort idag. Även om det lockar oerhört att bara skita i allt vad tenta heter och ligga här under filten heeela dagen! Men nej, så blir det icke!:)

Önska mig lycka till idag hörrni så hörs vi senare!

Puss och kram på er från en sisådär lagom motiverad Sandris:)

2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va spännande att du ska köpa saker från Ellos, jag och mamma brukar också köpa tillsammans :)

Anonym sa...

haha..har du gått o blivit en i The Hills gänget nu gumman ;) söt du e :) ja el hur..korv väder..men men man får göra det bästa av det..som att plugga tex ;) kram