tisdag 25 november 2008

Tjena mittbena!

Hej på er alla fina människor:)

Idag har varit en bra dag. Har suttit på skolan med "NB" och pluggat sen halv 9 imorse. Har fått en hel del gjort! Skrivit på den nya tentan. Kommer nog bli klar med den imorgon! Gött mos! Blev en lunch ihop med kära syster som läser en kurs på min skola genom sitt jobb. Alltid trevligt att träffa sitt kära syskon:) Fick boken med stort B idag också så nu har jag inget att skylla på längre..;) Ska försöka ta tag i den imorgon också om jag hinner annars får det bli på torsdag efter föreläsningen. Hur som helst så kommer jag hinna med båda tentorna och det känns riktigt skönt! Men kommer inte kunna andas ut förren dom är inlämnade och helt klara..Men när fredagen infinner sig så kommer jag ha gjort det!:D

Har nu också bestämt med Sandra att vi ska ses på fredag! Jag ska åka dit vid lunch, ska köpa med mig lite gott sen ska vi vara hemma hos henne och mysa:) Ser verkligen fram emot det! Sen på kvällen där kommer min lilla goding också:) Kan det bli mycket bättre?! I don´t think so!

Nu har jag nyss betalat mina räkningar..Men fick ändå helt okej med pengar över. Skönt. Nu är det julklappshandling som gäller i första hand sen i andra hand något till mig själv:) Har hittat ännu en sida med fina, billiga klänningar nu så kanske blir det en sådan..:) Svensk sida, därmed mindre fraktavgift och ingen tullavgift = stort plus! www.stylebystars.com Aja vi får la se vad det blir. Mycket vill ha mer heter det ju.

Nu ska jag snart iväg och träna! Skönt att träna tidigt så har man det gjort. Sen blir det pasta med tomatsås till middag. Ett hett tips från en kär kollega på jobbet;) Hoppas jag också lyckas!

Ha en bra eftermiddag så hörs vi ikväll eller imorgon!

Puss å kram från en go å glad Sandris:)

Inga kommentarer: