måndag 15 december 2008

9 dagar till jul!

När klockan ringde imorse, värkte magen och huvudet så både kropp och sinne bara skrek; Somna om!! Så jag sket i föreläsningen, somnade om och blev en knapp halvtimme senare väckt av några fastighetsgubbar som skulle byta lås. Så där stod jag nyvaken med täcket runt mig. Dom skrattade lite gott åt synen, vilket jag förstår:) Efter dom gått var det lika bra att stiga upp, så nu har jag just ätit två hårdmackor och druckit te till frukost. Ska bege mig ner på stan senare och inhandla den sista klappen och sen lite papper och snöre så jag kan slå in. Lyssna på julmusik samtidigt som man sitter på golvet och slår in julklappar, det är ju så mysigt! Senare idag blir det träning.

Nu ska jag vila maggen en stund.

Ha en bra måndag! Vet att det kan kännas tungt med måndagar men snart är det ju dags för julledighet!! 9 dagar to go till dopparedagen!

Kramis

Inga kommentarer: