måndag 15 december 2008

Trött

Jag är nu helt slut efter träningen. Tränade bodystep (stepup) som var väldigt intensivt från start till slut. Är van vid att det mer är en mjukstart med uppvärmning och sen trappas det upp. Men här satte det jobbiga gång med detsamma:) Eller så var det kanske bara jag som tyckte det var jobbigt..Riktigt skönt var det ialla fall att äntligen få svettas lite, eller mycket! Ska träna imorgon också, då blir det bodypump:)

Annars har jag idag varit en sväng på stan och inhandlat den sista julklappen! Skönt. Har också roat mig med att slå in alla, samtidigt som jag lyssnade på julradion:) Mys! Så nu är det klappat och klart..;) Mycket mer spännande har väl inte hänt idag..Har huvudvärk efter träningen så det blir nog sängen skapligt. Imorgon är det föreläsning som gäller. Syrran kommer till stan igen så vi ska luncha ihop. Hon ska även med på träningen imorgonkväll:) Sen sover hon hos mig till onsdag då hon har tagit ledigt. Så ska mamma komma också när hon slutat. Mysigt!

Orkar inte skriva mer idag..Hoppas ni är nöjda ändå:)

Sov gott på er!

Inga kommentarer: