måndag 22 december 2008

Da´n före da´n före doppareda´n!


Såhär fina blev naglarna! Lite längre än förra gången men tror jag ska fixa en bra fil och fila ned dom lite. Annars blev jag mycket nöjd!! Kommer jag känna mig extra fin under jul och nyår:)
Nu är jag på plats hemma hos mamma. Mys! Hon mötte mig vid tåget och hjälpte mig med all packning. Men tycker jag kom rätt lindrigt undan, snålade lite med kläderna. Vet att jag alltid tar med mig för mycket. Men jag tror jag kommer klara mig bra på det jag tog med mig! Idag känner jag mig piggare och gladare än igår. Usch blev en deppig kväll.. Men det behöver man ibland:) Jag och mamma ska baka pepparkakor ikväll! Mysigt, som när man var liten:) Jag föreslog att vi ska ha glasyr på vissa också, tycker jag blir lite extra festligt:) Imorgon ska jag försöka plugga lite, sen kommer syrran hit också! Sen är det snart julafton hörrni, myspys!
Nu ska vi börja baka här!
Ha en trevlig kväll!
Kram på er!
Ps. Mindre än en vecka nu tills jag får träffa älsklingen! Jiiihuuuuuuu!! Ds.

Inga kommentarer: