tisdag 9 december 2008

Diss

Dissade föreläsningen imorse och låg och drog mig till halv 11. Skönt! Tyvärr är vår ena föreläsare väldigt tradig att lyssna på och man får ut mer av att läsa själv i böckerna. Så det är vad jag tänkt roa mig med idag. Har än så länge inte kommit så långt i den frågan..:)

Gårdagskvällen blev mycket trevlig. Bra film, trevligt sällskap och gott var det med glögg och julskinksmacka med senap!:) Tog bussen hem vid 22.

Är nu klart att jag och Sandra ska ses på fredag!:D Ska också träffa Anna i helgen vilket inte är varje dag, så det ser jag verkligen fram emot! Dom har fullt upp med att förbereda inför den lilles ankomst nu.. <3

Ja men det var väl allt jag kunde komma med för tillfället. Ska sätta mig med böckerna nu! Ska eventuellt träna ikväll på det nya stället, man får köra ett testpass innan man köper kort, så det tänkte jag göra!

Ha en bra tisdag!

Kramar!

Inga kommentarer: