måndag 8 december 2008

Nyfrissad!

Tadaa! Såhär blev klippningen, toppat och klippt hellugg.Blev nöjd! Dock kom det mörka slingorna fram mer i luggen, därav ser jag knappt blond ut längre
:(



Min frisör Sanna gjorde jättefina lockar med plattång. Måste lära mig det, blir ju jättefina lockar!


Hann även med en sväng på stan där jag köpte dessa strumbyxor på Lindex. Snyggt att ha till en helsvart klänning, livar upp det hela
!


Blev även ett nytt nagellack i lila glitter:) Också från Lindex. Blev även en julklapp till! En mindre!



4 kommentarer:

Sandra sa...

SKITSNYGGT! Jag vill ha ditt hår!

Anonym sa...

Klippningen blev superfin =)

Anonym sa...

Det spelar ingen roll vilken frisyr du har för du är ALLTID lika snygg! ; )

Anonym sa...

nice nice ;) strumpbyxorna har jag också funderat på några ggr..hehe ;) pöss pöss