onsdag 17 december 2008

En dag på stan

Ja det blev ännu en dag på stan:) Jag och syrran mötte upp mamma vid tåget runt 2. Vi började med en fika, smörgås och kaffe för mig:) Sen har vi gått affär ut och in hela eftermiddagen. Avslutade med att äta thaimat. Blev någon timme hos mig sen innan dom för cirka en timme sen åkte hem. Mysigt att få umgås med mamma och systeryster! Är nöjd med mina inköp, tyckte ändå jag kom billigt undan. Min huvudvärk har kommit och gått..Imorse och en bit in på dagen var den som värst men efter 2 alvedon har den gett med sig. Skönt nog. Hoppas den vill försvinna helt nu innan jag ska jobba torsdagkväll, fredag, lördag och söndag. Jobbigt att vara trevlig och slå in klappar om jag har världens huvudvärk men det får la lov att gå:) Det är säkert ingen större fara. Ska bli kul att jobba! Missade ju min förra jobbhelg eftersom jag mådde dåligt då.

Imorgon är det dags för sista föreläsningen innan juluppehållet! Åhh vad skönt!! Men är väl egentligen först på söndagkväll som min ledighet börjar på riktigt eftersom jag ska jobba. Hur som helst så ska det bli otroligt skönt och mysigt att få åka hem, umgås med nära och kära, äta gott och bara ha det allmänt gött:) Ni kan ju gissa hur mycket jag längtar efter att få åka till min älskling nu också..Måste dock vänta 1 ½ vecka innan det blir verklighet. Saknar dig så goding!

Ja det där med "en massa träning" den här veckan blev det ju inte så mycket av..Jäkla skalle att vara dum då. Känns ju väldigt ovärt att gå och anstränga sig för att sen bli sjuk. Hann med ett pass ialla fall, alltid något:) Nej, det får bli ett projekt inför början på 2009 att sätta fart med träningen på riktigt igen. Tills dess får det bli raska promenader och hemmaträning!

Det var allt för mig idag!

Hörs imorgon igen!

Kram på er och sov sött!

Inga kommentarer: