torsdag 18 december 2008

Lov!

Japp då var det jullov från skolan! Sista föreläsningen på förmiddagen då vi också fick hemtentan som ska lämnas in senaste 12 januari. Men jag har bestämt mig för att inte ta med böckerna hem på måndag utan jag ska sitta med tentan sista veckan. Kommer ändå komma hem för att jobba så den sista veckan innan vi börjar vilket är den 12, så då passar det ju bra att sitta då. För nu ska jag bannemej ha ledigt från skolgrejer ett tag! Har varit en intensiv hösttermin så det tycker jag allt att jag är förtjänt av. Men, först 4 dagars jobb. Börjar om ett par timmar, jobbar bara fyra ikväll. Ska snart äta lite, sen slappa lite innan det är dags att cykla till jobbet. Har varit sol idag, åhh så skönt! En dag utan huvudvärk också, skönt att den verkar ha gett med sig! Det tackar vi för:)

Fick två julkort idag:D Tack så mycket! Själv är jag kass på sånt..Dåligt av mig.

Tråkigt inlägg....Allt för nu!

Kram och goodbye

2 kommentarer:

Anonym sa...

Harligt med lov! Hoppas allt ar bra mig dig annars!
Vi har det super duper bra har =)
Hoppas nu att det blir av att vi firar nyar tillsammans!

Ha det gott

Theresan sa...

Två julkort?! Vilket var det andra ifrån? Gissar att det ena var med vårt ursöta kusinbarn :)
Kram på sig syster!
Och JA, du är värd jullov från skolan!