måndag 1 december 2008

En fortsatt seg dag

Måste tyvärr göra er besvikna med att det inte hänt så mycket mer spännande sen sista inlägget, vilket var ganska väntat:) Fikade hos pappa, var där ca 2 timmar. Sen åkte jag tåget hem hit till Etuna. Handlade lite påväg hem..Måste komma iväg och storhandla SNART! Blir ju ruinerad av att småhandla hela tiden..Har än så länge inte fått det att klaffa med någon som har bil men hoppas det gör det snart.

Blev sprödbakad torsk, potatismos och broccoli till middag, gott! Sen har jag mest segat i soffan hela kvällen..Somnade visst ett par timmar också..hihi. Skönt! Men nu är jag ju desto piggare, hoppas jag kan somna sen.

Morgondagen kommer bli desto mer innehållsrik. Börjar med föreläsning och ny kurs om droger och dess påverkan. Ska bli intressant! Efter det ska vi fixa till den lilla, lilla rest vi fick på vårt grupparbete. Tänkte komma iväg och träna imorgon också, måste dock köpa nytt träningskort..Den utgiften känns sådär just nu men jag vill ju träna.

På onsdag kommer mamma och syrran hit för att julhandla och umgås lite:) Ska bli mysigt! Torsdag är det dags för föreläsning igen sen "After school" med klassen:) Kul! Sen är det min jobbarhelg så halva fredag, lördag och söndag kommer att bestå av att sälja julklappar:) I stort hur min vecka kommer att se ut, en ganska bra vecka med andra ord!

Det var allt för nu! Ska se om jag kan fixa lite bilder snart igen, var ju ett tag sen:)


Sov gott på er!

Puss & Kram

Inga kommentarer: