tisdag 2 december 2008

Sego-Sandra

Denna tisdag har varit bra. Föreläsningen imorse var dock lite seg, men intressant ämne. Efter lunch satte vi oss och fixade det sista på grupparbetet så nu hoppas vi att det duger. Efter det blev en sväng till bibblan för att kolla kurslitteratur sen en sväng på HM för inhandling av hårspray, puder och roll-on som alla tagit slut. Tänk att det alltid ska ta slut samtidigt alla såna saker!? Var hemma igen vid 16. Nu på kvällen har jag diskat, lagat mat, glott på tv och slappat. Skönt men nu börjar det bli tråkigt..Hade tänkt träna men när jag väl kom in ifrån regnet så lockade det inte alls att ge sig ut igen. Har ätit lite skorpor och druckit te nu på kvällen. Helt omöjligt att bara ta ett par skorpor! Är ju så gott och går knappt att sluta när man väl börjat äta!

Imorgon skulle ju mamma och syster komma hit. Men mamma ligger hemma och är sjuk stackarn så det blir inget:( Vi får ta det en annan dag, kanske nästa vecka. Men jag tänka ta en sväng på stan ändå, leta lite klappar. Ibland kan det faktiskt vara lättare att hitta saker om man går själv. Även om jag hellre hade haft sällis av dom såklart..

Annars händer det inte mycket roligt just nu..Känner att det bara blir tråkiga inlägg nu för tiden, sorry! Ska se om jag få lite inspiration till att skriva om något kul.

Allt för mig för idag!

Över och ut

Pöss

1 kommentar:

Sandra sa...

Kika in på modesidor på aftonbladet & liknande, ge dina synpunkter på modet :)