torsdag 18 december 2008

Glad!

Gick bra att jobba! 4 timmar bara springer iväg! Passade på att köpa en topp och sen en Röda korset-brosch. Pengarna går oavkortat till Röda korset om man köper en sån! Den är jättefin, endast 49 kr som dessutom går till en bra sak! Kan ta en bild och lägga ut imorgon på både broschen och toppen!

Börjar inte jobba förren 14 imorgon. Tänkte ta en promenad och eventuellt gå och sola innan. Skönt:) Idag har det nästan varit lite vårlikt här, snön har nästan smält bort helt och solen har tittat fram. Inte så kallt men har blåst en del. På ett sätt är det skönt med sånt väder och underlättar för alla som sitter och åker bil om dagarna. Men jag vill ändå ha en vit jul med åtminstone lite snö på backen..Blir ju så mycket mer stämning då! Någon som hört något om hur vädret ska bli??

Ahh skönt det är att slippa huvudvärken!:) Sen blir jag alltid på så bra humör av att jobba! Går alltid ut genom Tuna Parks dörrar med ett leende på läpparna:) Eller i alla fall en glad och uppspelt känsla inombords:) Härligt, inte alla som har det så på sitt arbete tyvärr...Kommer sakna jobbet och framför allt mina underbara kollegor när jag ska sluta till våren/sommaren.:(

Nej nu ska jag göra mig redo inför natten!

Hörs imorgon igen mina små vänner:)

Kram och godernatt!

Inga kommentarer: