onsdag 3 december 2008

Hjälp mig välja!

Har bestämt mig för att köpa en klänning från www.stylebystars.com. Men är så svårt att välja, finns så många fina! Denna lite mer casual men ändå festfin kostar 399 kr.

Finns även i benvitt. Fräscht till sommaren med brunbränd hy och solblekt hår:) Snyggt med en väst över som förövrigt är ett plagg som alltid funkar! Pris 399 kr.

Denna söta klänning röstade min älskling på:) Visst är den fin, men för sockersöt kanske, eller vad tycker ni? Pris 449 kr.

Den här härliga violetta satinklänning gillar jag. Är dock inte en färg som jag brukar ha. Men är ju så att färgerna petrol och lila är två färger som passar alla, oavsett om man är mörk eller ljus! Sånt får man lära sig om man jobbar på MQ;) Pris 449 kr.

Söt klänning! Dock lite trist att den liknar den som säljs på Gina Tricot i olika färger. Fin men inte bland mina favvisar. Pris 479 kr. Er synpunkt?




4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker den första modellen. Benvit är ju super fint till sommarn, men det känns som en evighet tills dess. Så jag röstar på den första! =)

Sandra sa...

Man har alldeles för lite "festfina" kläder så jag röstar på Jens klänning & den lilavioletta :)

Anonym sa...

Helt ärligt var det lika svårt för mig som för dig att välja :S alla var fina på sitt sätt,men vilken har du mest nytta av? dom två första kan man ju ha till allt,dom andra var ju mer till speciella tillfällen..du får helt enkelt lotta ;) hihi puss

Anonym sa...

Förstår att du har svårt att välja, jag kunde inte bestäma mig för en så därför röstar jag på den svarta första o den som Jens röstade på =)