onsdag 3 december 2008

Julshopping

Japp är nyss hemkommen från ett par timmars julklapssletande på stan. Nu har jag i stort sett bara en eller ett par kvar! Inte illa va? Är ju flera veckor kvar:) Tror aldrig jag legat ute så god tid som i år. Mycket skönt dock! Inhandlade även en stor vit julstjärna med mönstrade hål i som jag ska ha i fönstret. Har nyss bråkat med att få upp den men gav upp ganska fort..Orkar inte just nu. Är en sån som bara är i papper så man fick köpa till sladd och glödlampa. Men att få allt detta på plats verkar inte vara det lättaste!? Aja, tar tag i det en annan gång.

Nu ska jag ta det lugnt, äta något innan det är dags för träning. Ja idag ska jag baskemej komma iväg!

På återseende!

Puss å kram!

1 kommentar:

Unknown sa...

Man behöver ungefär fyra händer för att få ihop en sån där stjärna. Speciellt när den är nyinköpt och aldrig uppackad tidigare. Det kommer att ge sig till nästa år, då är den lite "uttänjd". Men sladdlösningen känns väldigt spartansk. Man knyter ju bara fast den och sen är det klart. Hoppas du får ihop den! Kram