tisdag 16 december 2008

Huvudvärk

Ja det är vad hela min dag bestått av, mer eller mindre. Fick ju någon form av migränhuvudvärk igår efter träningen och imorse när jag vakna hade den inte riktigt gett med sig. Härligt. Så hela dagen idag har jag känt mig allmänt trött, seg och haft ett riktigt tungt huvud. Pallrade mig iallafall iväg till föreläsningen imorse som inte direkt gjorde mig piggare. Men nu har jag tagit en alvedon så den har gett med sig lite. Skönt.

Syrran är här på besök. Vi skulle ju ha tränat ikväll men det kändes inte så smart med tanke på min skalle. Vill ju inte att det ska bli värre. Så vi har handlat lite, ätit mat och nyss en fruktsallad. Smaskens:) Nu smuttar jag på en kopp te. Mysigt med sällskap. Imorgon ska vi ta det lugnt på dagen sen möta upp mamma på stan runt 2. Då ska vi strosa på stan och ha det mysigt! Jag har ju köpt alla klappar nu så vettesjutton vad jag ska lägga pengarna på..Något till mig själv kanske;) La faktiskt undan en t-shirt idag på Vero Moda som jag tror jag ska köpa:)

Så, nu har jag uppdaterat lite:) Får räcka för idag!

8 dagar kvar.....

Puss & kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag lider med dig :S hoppas det släpper snart..kram