onsdag 3 december 2008

Klappar, stjärna och träning.

Snart dags att knyta sig.

Denna dag kan sammanfattas som bra med lite små irritationsmoment. Som den omtalade julstjärnan..*grr* Men nu är det uppe så inte mycket att tjura över. Hittade ju faktiskt flera julklappar idag, vilket var bra! Var och tränade ett medel/styrka pass, 70 minuter. Mycket skönt! Ska se om jag orkar träna lite på fredag innan jag börjar jobba också..Men vi ska ju på after school imorgon med klassen så vi får la se hur pigg jag är;) Tror dock att det blir lugnt och hyffsat tidigt i säng. Men man kanske inte ska ropa hej..:)

Annars har jag inte gjort så mycket annat än att bråka med stjärnan, kollat på tv och suttit vid datorn. Ätit mat då förstås, och blev nyss en apelsin. Tänkte bryta trenden som den här veckan annars bestått av te och ett antal skorpor på kvällen. Mumsigt:) Måste nog ändå erkänna att jag är lite trött på min tesmak..Ska nog testa något nytt. I skolan finns det flera olika sorter att välja mellan, kanske kan få lite te-inspiration där. Jag är ju svag för fruktiga teér, kanske brukar vara så bland te-rookies:)

Morgondagen kommer bestå av en heldag i skolan med dubbla föreläsningar. 9.15-16.00. Pust, är inte van med såna dagar. Men det ska nog gå vägen. När skoldagen är över så är det som sagt dags för lite "After school" med klassen, eller ja några från klassen. Har sagt att vi ska starta på Kåren med billig alkohol och tacobuffé, sen får vi se vart kvällen tar oss:) Blir nog trevligt hursom!

Tack för kommentarerna gällande klänningarna! Står mellan den första svarta och den med rosa kant..Svårt beslut;)

Sov gott på er!!

Tack för idag!

Puss & kram!

2 kommentarer:

Sandra sa...

Vart har du vart hela dagen? Jag blir ju orolig :( Blogga i morgon annars skickar jag ut en hundpatrull efter dig!

Sandra sa...

Du har en award att hämta hos mig: http://ssnadra.se/?p=587