fredag 5 december 2008

Jo jag lever..

Idag har jag fått känna det med råge också. Mått skit. Jo jag var på after school igår, blev dock bara några glas vin så det var inte anledningen till mitt tillstånd. Vette sjutton om jag blivit matförgiftad eller fått en släng av kräksjukan men har ialla fall haft en dag av illamående och kräk. Bläää! Skulle äta lite mat innan det var dags att åka och jobba men den kom upp på en gång..WTF!? Så jag har mått allmänt kasst, inte vågat äta något rejält och varit helt svag. Stackars mig..:) Men nu känns det bättre, har fått i mig lite smått ialla fall, även om jag skulle behöva äta mat. Planen är att gå upp skapligt imorgon, handla lite frukost och äta en rejäl sådan sen hoppas på att det känns ännu bättre så jag jobba!

Var inte hemma på hela dagen igår, därmed inga inlägg. Hade ju dubbla föreläsningar fram till 16. Sen var det dags för after school. Vi höll till på Kåren hela kvällen. Käkade tacobuffé, (kan detta vara boven till mitt illamående??)snackade, drack gott och hade allmänt trevligt! Lite komiskt på något sätt att vi först nu, när utbildningen snart är klar, börjar umgås i klassen. Men bättre sent än aldrig! Vilket gäng vi är:) Kom väl hem runt 12 inatt så blev inte heller så sent. En bra dag, betydligt bättre än idag..Hoppas på att resten av helgen blir desto bättre!

Har inte än bestämt mig för vilken klänning jag ska ta..Fick ytterligare en igår som röstade för den med rosa kant..Men jag vet inte:) haha Svårt detta hörrni!;) Tack för alla synpunkter dock, det hjälper!

Nu ska jag vila lite till innan det är dags att sova. Kommer vågor av illamående ibland..Uhhh!

Hoppas ni alla får en riktigt bra helg!!

Kramar från en ynklig Sandris

Inga kommentarer: