onsdag 7 januari 2009

Bloggtorka

Ja jag vet att jag varit dålig på att blogga på senaste..Men det beror väl på att det inte händer sådär fasligt mycket just nu. Sitter och skriver hemtenta mest hela dagarna. Sen jag har inte känt mig så sugen på att skriva det om och om igen varje dag:) Inte så kul för er läsare heller..Ikväll har jag ääntligen fått komma iväg och storhandla!! Ni vet ju att jag försökt komma iväg länge men inte fått det att klaffa med dom i min närhet som har bil..Men nuså! Så himla skönt att ha välfyllda matförråd igen. Men smakar det så kostar det, bokstavligen. Men det blir väl inte mycket billigare att gå och småhandla hela tiden heller så. Jag tror jag har gjort ett smart drag:)

Imorgon blir det till att sitta på skolan och plugga..Igen. Ska försöka komma iväg och köpa träningskort och träna också! Börjar få abstinens..

Hoppas ni alla mår bra och har överseende med färre inlägg just nu. Det kommer vända:)

Sov gott!

Kramar från mig!

Ps. Om två veckor får jag träffa min favoritkille igen, längtar!! Då ska vi nog på SPA..;) Ds.

1 kommentar:

Sandra sa...

Tror du att vi kan ses någon dag hjärtat?