torsdag 8 januari 2009

Nu är det nära..

Ja imorgon kommer det här med tentaskrivandet äntligen få ett slut!! Ni anar inte hur skönt det känns..Men än ska jag inte ropa hej. Börjar morgondagen med att tvätta lite sen blir det plugg resten av dagen, sitter tills jag är klar. Sen ska jag åka hem till mamsen! På lördag sen åker jag och syrran vidare till Nyköping och Tinii:) Ska bli mysigt att umgås lite med mina tjejor:)

Idag har jag köpt träningskort! Så ikväll blir det Afro-pass. Tror det är lite afrodansinspirerat, kul! Blir tyvärr förmodligen det första och enda passet denna vecka, mer hinns inte med. Men men, är ju bättre än inget alls i alla fall. Får sätta igång med det där nästa vecka när det har lugnat ned sig på pluggfronten. Då jäklar!Kursiv

Idag bokade jag in en prell-dejt med Sandra också nästa onsdag:) Myysigt! Känns kul att vi har börjat få in rutin på att ses! Vad ska vi hitta på gumman?

Nu har även J bokat in massage för oss helgen jag är där. Åhh vad det ska bli skönt! Vi fick inte tid samtidigt så jag ska nog ta en solning i väntan på min tur, najsss:) Det är vi värda älskling!

Nu ska jag ta något att stoppa i kistan innan det är dags för lite afro:)

Hej så länge!

Kram

Inga kommentarer: